Final Soldier
Collect and equip power-up units to launch a variety of attacks, such as lasers, flamethrowers and missiles. Each weapon has three different attack types. Anticipate enemies’ strikes and deftly switch between weapons to defeat the invaders!
In addition to NORMAL GAME, there are also 2 MINUTE GAME and 5 MINUTE GAME score attack modes.
The most perfectly balanced game in the series, Final Soldier is a title you don’t want to miss.