Ninja Spirit is a side-scrolling action game that amazed the gaming world with its precision graphics and quality gameplay. Play as the ninja Moonlight, engaged in a fierce battle to avenge his father’s death, and unlock the secrets of his birth.
Select between the original Arcade Mode and PC-Engine Mode, which includes a life gauge. Use four types of weapons: kusarigama, katana, shuriken and bombs to battle your way through the enemies. Grab power-up items and switch between weapons to give yourself an advantage. You’ll need to consider the enemy's attacks and your weapon’s abilities in order to deftly make it through all seven stages.