Super Star Soldier is a classic vertical-scrolling shooting game. In addition to the NORMAL GAME, there are two minute and five minute Time Attack modes, and a mode where high scores can be checked. NORMAL GAME is made up of eight different stages, and in each stage (except Stage 7) a boss awaits you at the end.
The special attack squad, led by the Mother Brain, has launched an all-out invasion on Earth. Take your small-scale fighter, the Neo Caesar, with its arsenal of four regular weapons and two special weapons, and send them back where they belong!