Victory Run is a racing game modelled on the Paris-Dakar Rally which ran from Paris, France, to Dakar in Senegal.
Experience an all-out, realistic rally race where you have to deal with vehicle damage, from engine failure to transmission breakdown. The scenery even changes depending on the time.
The exhilarating feeling of speed... Intense crash scenes... Keep it runnin’ right to the end of the unforgiving 13,000 km (8,077 miles) long-haul course!