Play through a total of 18 sport events in this action/sports title. Players compete in six categories of events that include shooting, archery, rowing, swimming and track and field.
The game features several modes, where you play all the events over the course of a few days or where you can choose individual events to play.
Depending on your play time and ability, you can enjoy the game a number of different ways. Gather friends and play in competitions with up to five players* to get even more out of this great game.