Strategy, skill and determination: it takes all three to win in Baseball!
Choose a starting pitcher from your bullpen (Mario is an old favourite). Hurl fastballs past the batter. If he connects, your outfield backs up to snag a fly. A sturdy infield backs you up on grounders and pop-ups. Three outs later and your team is up. Take a strike to feel out the pitcher, then drive a long one - it's a home run!