Rayman - the critically-acclaimed, classic platforming adventure - is now available! Known for its groundbreaking animations and music, Rayman is a game that stands the test of time. One fateful day in the Glade of Dreams, the evil Mr Dark threatens the world and traps the Electoons. It is up to Rayman to free them and defeat the evil forces.
All Rights Reserved. Rayman, the character of Rayman, Ubisoft and the Ubisoft logo are trademarks of Ubisoft Entertainment in the U.S. and/or other countries.