Sonic the Hedgehog, Knuckles the Echidna and their world blast off in this fully rendered Game Gear classic. The evil genius Robotnik has stolen the Chaos Emeralds and it's up to Sonic and Knuckles to stop him. Luckily, Sonic has new moves and other special power-ups to defeat the evil genius. Travel with Sonic and Knuckles through a maze of traps, evil robots and fearsome scenery to prove to Dr. Robotnik that there's no trap made that a determined Hedgehog or Echidna can't overcome.