Wario Land II
Wario slept soundly every night, knowing his precious treasure was safely locked away... That was until the Black Sugar Gang broke in and pinched the lot!
Help Wario recover his riches in this classic, comical platformer. Wario can't be hurt, but certain enemy attacks will have weird effects on his body, transforming him into new guises such as flaming Hot Wario or Zombie Wario – each with unique abilities.
Solve puzzles, play minigames, and look for hidden exits that lead to more treasure and even different game endings.