Follow the dark knight Cecil—Lord Captain of Baron’s elite force, the Red Wings—as he embarks on a fateful journey riddled with trials, betrayals, friendship, loss and self-discovery. Plagued with uncertainty over his monarch’s motives, can Cecil turn away from the path of darkness and destruction?
Originally released as FINAL FANTASY II on the SNES in North America, this game is in fact FINAL FANTASY IV from the main series chronology.