Three mighty heroes have a score to settle with the evil Death Adder in this classic action game. As a powerful fighter, a female amazon, or a mighty dwarf, you'll fight through Adder's henchman with weapon and magic attacks or ride the fearsome, fire-breathing beasts to your advantage.