You’re an SIA (Special Interception Airforce) pilot flying the heavy assault fighter, Soldier Blade. Face the Zeograd invasion force with weapon attacks that change each time you grab a power-up item. You can unleash three different kinds of attack depending on the colour of the power-up item.