THE KING OF FIGHTERS '96
This is the third instalment of the famous The King Of Fighters series of beat-'em-up games, originally released in 1996.
The KOF series features an SNK all-star line-up, with characters from games like Fatal Fury, Ikari Warriors, Psycho Soldier and Art of Fighting competing against one another for the title of the world's strongest fighter.