THE KING OF FIGHTERS '97
The King of Fighters ’97 is the fourth game in the King of Fighters series, once again allowing players to combat opponents with popular characters from Fatal Fury, Ikari Warriors, Psycho Soldier, Art of Fighting and other titles. The character roster changes with every iteration, and new characters in this 1997 title include Chizuru Kagura - a boss character from the previous title - as well as popular SNK characters Ryuji Yamazaki, Blue Mary and Billy Kane, and new characters Yashiro Nanakase and Shingo Yabuki. Players can also choose between Advanced and Extra play modes to greatly alter the gameplay.