6180 the moon
6180 the moon is a platformer with a unique mechanic. It offers a fresh, unseen gameplay style by connecting the TV and Wii U GamePad, which allows you to make delightfully long jumps between screens.
In addition to the unique gameplay, 6180 the moon delivers a unique storyline. The Sun has gone. The Moon sets off on a journey to find the Sun. Along the journey will be hazardous courses and deep realisations.