A Drawing's Journey
Did you know that every drawing we make can come to life in the World of Drawings? A resident of this world contacts you because he needs your help! To convince you to help him, he offers to tell you his misadventures.
Perform all actions with simple controls: just point at elements on the screen with the Wii Remote and press a single button to interact.