Armikrog
Armikrog is a unique stop motion clay animated point and click adventure game from the creators of Earthworm Jim and the Neverhood. Through exploration and puzzle solving, unravel the mysteries of the fortress that holds Tommynaut and his blind alien talking dog Beak-Beak captive.