BLOK DROP U
BLOK DROP U is a simple, yet challenging, physics-based puzzle game, exclusive to Wii U.
Watch out for a number of different obstacles as you guide your red blok. Open holes, blades, bounce bloks and more will try to destroy your red blok to prevent you from reaching your goal!