Chariot
Chariot is a humorous physics-based couch co-op platformer in which a brave princess and her fiancé carry a funeral wagon through ancient caves, fending off swarms of looters while amassing riches, to bury the King's remains in a worthy gold-filled tomb. Now if only His Majesty would keep quiet...
The chariot's large wheels and long tethers allow the heroes to reach higher ground, swing across chasms and perform all sorts of impressive maneuvers. Extract riches from the very walls of the caves in multiple environments, and make your way to the exit by avoiding – or beating back – greedy looters as they attempt to steal your hard-earned treasure!
With skill-testing co-ordination mechanics and thrilling physics-based stunts required, Chariot will definitely please couch co-op enthusiasts as teamwork and co-operation unlocks new possibilities.