Chronicles of Teddy: Harmony of Exidus
Chronicles of Teddy: Harmony of Exidus fuses together action-adventure and RPG elements with lavish visuals to create a nostalgic world. Navigate your way through hordes of nefarious monsters and massive boss battles in retro, pixelated 2D glory! Solve puzzles, converse with locals and gain skills to restore hope to the once-peaceful Exidus.