Cubemen 2
Cubemen 2 is a fast-paced, action-packed original 3D real-time strategy game where you use your Cubemen army to defend and attack enemies. Play online or offline in a range of awesome game modes, including Capture the Flag, Skirmish, Territory, King of the Hill and more.
For multiplayer enthusiasts, you can compete in up to six-player online solo or team battles against other humans or AI, and go for the top spot on the global rankings. Host your own online games or join others in the easy-to-use game lobby.
For those who prefer a single-player experience, Cubemen 2 offers two unique single-player game modes plus a Campaign mode, all with online rankings so you can compete against the world's best players.
Play on an almost endless supply of new and exciting user-generated levels, or launch the intuitive built-in level editor to create and share your own. All levels are stored locally, so you can play your favourites even when you're offline.