Eba & Egg: A Hatch Trip
In Eba & Egg: A Hatch Trip, control the two main characters simultaneously! Have the two characters split up onto multiple paths and try and find the best path to get a perfect score!
Traverse challenging levels to hatch Eba's baby brother or sister! Eba & Egg: A Hatch Trip!