Fist of the North Star: Ken's Rage 2
Fist of the North Star: Ken's Rage 2 is a collaboration between the popular manga "Fist of the North Star" and the "Warriors" video game series, which is known for its action-packed gameplay. The destructive power of the techniques of Hokuto Shinken and Nanto Seiken and the intense excitement of the Warriors series combine to produce a thrilling experience.
Various episodes have been included from the original manga, in addition to the Raoh storyline and the final story revolving around Bat and Rin. The game's Legend Mode follows the overall story of the original manga, while Dream Mode focuses on events that take place between episodes in the original story. Whether you’re familiar with the source material or not, the story is more complete and more enjoyable than ever before, and with boss battles that faithfully recreate scenes from the manga, series fans have plenty to be excited about.