Frankenstein – Master of Death
Victor Frankenstein, an old friend and a brilliant scientist, has managed to resurrect the dead! However, the border between life and death is fragile and Victor has learned the hard way that this balance should not be tampered with...
In this Hidden Object Adventure game, you'll face terrible monsters, overcome obstacles and find clues to solve fantastic puzzles. Discover a new look on a classic story as you explore colourful locations.
Save unhappy creatures from being a victim of an extremely inhuman experiment and stop the baron, Igor. Help restore the course of nature and save Victor and his wife, Elizabeth!