Funk of Titans
You will control Perseus, the son of Zeus and protector of the legendary holy music: the Funk. Run across the ancient Greek mythology, collect funk vinyls, defeat enemies, wear epic costumes, ride the legendary Pegasus and smash the rap, the pop and the rock of the evil Musical Titans in fierce dance battles. Only one music can survive, and the Funk is the music of the gods.