Funky Barn
Grab your Wii U GamePad and create a beautiful farmland full of animals, crops, trees and more. Then develop it into the craziest, most offbeat farm imaginable, overflowing with the wackiest contraptions and goofiest gizmos that you and your animals have ever seen!