GALAXY BLASTER
In GALAXY BLASTER, you must defend your ship from the oncoming alien ships. Move your paddle left or right, then tap the Wii U GamePad touch screen to fire the blaster. Be careful – if the target enters your base, or you miss the targets too many times, it's game over!