No heroes needed. No villains to defeat. No world to save. Just survive.
Gear Gauntlet is a fun but rage-inducing 2D action arcade game. Test your patience through ever more punishing gauntlets while boosting, teleporting, reversing and rotating to survive. Use your reflexes to break through coloured barriers and earn your place on the leaderboard*. Beautiful hand-drawn art and a wonderful soundtrack accompany your descent into fury, but do try to keep calm!