Giana Sisters: Twisted Dreams is a challenging fast-paced platformer with a twist: warp Giana's dream world at will to transform your abilities and surroundings. Use your skill, speed, and brains to brave the dangers of Giana's twisted dreams!
Giana laughs at spooky nightmares, lightly twirling past monsters and traps. Fluffy sugarbowl dreams on the other hand tick her off, unleashing her fiery punky side, ready to dash and smash all in her path!