For the first time ever a game unites the thrilling elements of badgers and gravity in a physics-based puzzle game that will take you beyond the realms of possibility, imagination and logic to the star-dusted realm of Gravity Badgers! Step into the space suit of valiant gravity badger Captain T Bayback as he ventures into the deadly depths of deep space to save his friends, family and the universe itself from the threat of the Evil Honey Badgers, AKA the Hellsett.
Gravity Badgers features highly addictive physics-based action with 140 challenging levels that will keep bringing you back for more. And if that wasn’t enough, there are also five big boss levels including the giant Space Worm and the destructive Doomsphere, and five Gravity Badger characters to unlock. With an amazing soundtrack and vibrant graphics, Gravity Badgers is a game that you’ll keep coming back to!