Hurry Up! Bird Hunter
Look, aim and fire! Feel like a real hunter thanks to the precision of the Wii Remote and Wii Zapper. Hurry Up! Bird Hunter is also compatible with the Wii U GamePad and supports off-TV play.
Be the best hunter around, and compete face-to-face with friends and family in two multiplayer modes for up to four players.
VS mode includes two types of games – Time Trial and Hot Balloon – as well as a leaderboard to show who’s the best!
Co-op mode also includes two types of games – Tornado and Abduction – where everyone plays together to survive as long as they can and beat new records.
Each scene is procedurally generated, providing a unique and distinct experience. The weather is very important in the game, and it won't be on your side – rain, fog and even tornadoes won't make it easy.
As well as the multiplayer mode, Hurry Up! Bird Hunter includes several minigames that will test your skills, reflexes and memory. If you're skilled, you can earn coins and redeem them for weapon upgrades to break new records.