Job the Leprechaun
Help Job the Leprechaun to rescue his friend Eri in this retro-style platformer game.
Collect the clovers in each stage and find the door to proceed through 35 levels filled with puzzles and monsters. Use your Magic Hat to fight hordes of goblins, zombies, caterpillars and anything that tries to stop you. Luckily, you are not alone in this adventure; a cow and an elf will use their abilities to help you.