Laser Blaster
Protect your planet from waves of enemy lasers coming from the sky. Touch the Wii U GamePad touch screen to launch missiles and shoot the lasers down before they reach the surface. Buy upgrades from the upgrade shop to have faster and more powerful rockets. Earn the highest score possible before they destroy your last launcher station. Commander, you are our last hope!