Lone Survivor: The Director's Cut
In psychological survival adventure Lone Survivor: The Director's Cut, the masked protagonist must escape from a city ravaged by disease, by any means necessary. Starving and exhausted, he has begun to question how much of what he sees is even real.
Lone Survivor: The Director's Cut is a new kind of adventure where you choose how to survive. Sneak through without firing a single shot, or take down everything in your path. Eat and sleep well, or self-medicate to keep going. Search for survivors, or try to escape the city alone. Look after your mental health, or descend into madness. Lone Survivor is a game where your choices genuinely matter.
This extended edition of Jasper Byrne's horror experience expands Lone Survivor's deep story with hundreds of tiny new details, more locations, additional dialogue, further side quests, extra craftable items, and even two completely new endings.