Imagine a world where death is no longer final, where precious memories are saved to enjoy forever, where your soul is immortal. Welcome to the Soul Cloud. Upload your soul to our dedicated servers and relax knowing that a part of you will live on for eternity. That favourite holiday, those happy moments from your childhood, the first time you met that special someone. All these memories saved in your digital soul for your family to revisit again and again. The Soul Cloud - saving your past to secure your future.
Master Reboot is a haunting first-person sci-fi adventure horror game set inside the Soul Cloud. It's an exploration game with action and puzzle elements set across 34 unique environments. The game features a distinctive visual style, an intriguing storyline, psychological adventure gameplay and a dynamic atmospheric soundtrack.
Prepare for upload. Where are you? Who are you? It's time to piece your life – and death – back together.