Midnight 2
In this golf-like puzzle game, your task is to guide Midnight through a series of levels! Use the Wii U GamePad to set the strength of your shot and launch Midnight through the air.
Avoid the dangerous enemies, spikes and saws, and try to get the best rating possible. 28 unlockable levels make this adventure a challenging journey.