Mighty Switch Force! 2
It's a Code Red from the Galactic Fire Brigade! Planet Land is combusting and everything is ablaze! Return to HQ immediately and pick up your Infinity Dousing Apparatus – your Siren Helmet is still authorised and up to code! The mission: to fight the inferno and extricate the reformed Hooligan Sisters! Now, suit up and start soaking some scenery!