Mr. Pumpkin Adventure
In search of his memory to find the truth of the world! The protagonist of the game, Mr.Pumpkin, adventures in the strange vegetable kingdom to find his memory.
50 exquisite game scenes lead the player through this fancy vegetable kingdom. The interesting game levels and various interconnected puzzles bring players an attractive puzzle kingdom.