My Exotic Farm
At the beginning of the game, all you own is an empty field, a few pennies and a single little ostrich. You need to feed your ostrich, take care of it, and improve its lifestyle. Well-fed with seed, your ostrich will lay eggs which can then be sold to the Shopkeeper. With this money, you can buy new animals at the Farmers’ Market.