Experience the epic journey of Nuna and fox as they search for the source of an eternal blizzard that threatens the survival of everything they have ever known.
Never Alone is an atmospheric puzzle-platformer developed in collaboration with the Iñupiat, an Alaska Native people, drawn from a traditional story that has been shared across the generations.
Guide both characters in single-player mode or play co-operatively with a friend as you trek through frozen tundra, leap across treacherous ice floes, swim through underwater caverns, and face enemies both strange and familiar.
Nearly 40 Alaska Native elders, storytellers and community members contributed to the making of the game.
Collect over 20 Wii U-exclusive cultural artifacts that feature beautiful hi-res images and compelling background information drawn from the collections of the Smithsonian Institution.