Run, fly, and slash enemies to get the stolen treasures back. Ninja Strike: Dangerous Dash is a high-speed, action-packed, side-scrolling game! Players can choose from three "ways" of the ninja: run and jump over enemies or slash them to keep running, collect coins enemies drop to level up your ninjas. Whether you go with strength or triple jumping, there is a ninja for everyone!