Nova-111
Pilot your trusty vessel through mysterious and foreign planets in this original sci-fi adventure.
Navigate mind-warping puzzles and engage in strategic battles with bizarre astrobiological creatures in a twisted environment where the turn-based world and the real-time world collide.
As you progress through three distinct worlds, you'll need to protect yourself by collecting new abilities and upgrade modules for your ship – but remember, your greatest weapon is science itself!