Olympia Rising
Iola is a young warrior who has been cast into the Underworld after meeting an untimely end. She must navigate through the various twisted regions of Hades' domain, fighting through hordes of deadly creatures as she attempts to escape and make her way to Mount Olympus. Jump, climb, slash and incinerate your way through each stage.
Chain together deadly combos as you jump through the air, and build up a big combo to earn coins and pay Charon the Ferryman in order to pass through the many gates of the Underworld. Explore six unique, twisted environments of the Underworld, each offering different challenges, creatures and fierce boss encounters to overcome.