PENTAPUZZLE
Introducing PENTAPUZZLE – an exciting and challenging game of shapes. You must solve each puzzle by twisting and turning pieces of blocks to fit into the desired space. There are over 70 levels to explore, each with varying degrees of difficulty. Challenge yourself and see how many puzzles you can solve. It's fun for the whole family!