Pad of Time
It's time to play a 2.5D retro-style platformer... WITH A TWIST! Now thanks to the new time machine "Pad of Time" you will explore the past, present and future from each level.
Get ready to face tough bosses and try new ways to play with unique playable characters: the balanced Mark, the fast July and the strong Art.