Plenty of Fishies
Exclusive to Wii U, Plenty Of Fishies is a game that challenges you to get the best score possible by eating smaller fish as you get bigger. With several different game modes, including multiplayer options and single player, the amount of fun to be had is almost endless. Each level has its own goals, and each mode is different in many ways. With online leaderboards*, challenge yourself to beat other players' scores from all over the world!