REPTILIAN REBELLION
The Reptilian Rebellion has just started. Wait, don't you know what reptilians are? There are thousands of these green lizard-men living amongst us, but now they have become too dangerous.
Choose between 10 cute characters with unique gameplay, and encounter lots of different reptilians, vehicles and items. Don't let reptilians rule the world!