Run Run and Die
Run Run and Die is an atypical, mad-capped runner game in which you must escape from a complex through 24 levels filled with spikes, bombs, robots and impossible jumps. You are a penguin that has woken up in a dark laboratory. How did you get there? Who is behind all of this?