SUPER ROBO MOUSE
We need your help! ROBO has been captured by the evil BOLTZ CLAN and needs assistance getting him safely to the goal. PLEASE HURRY! Over 20 courses across three different worlds await you as you help ROBO escape. Many obstacles, such as saw blades, spikes, flamethrowers, lasers, and even sharks will try to stop you along the way, while beautiful hand-drawn art and exclusive music will dazzle you!