Sanatory Hallways
Armed with just a flashlight to keep Mr. Spook at bay, Charla must seek out a blue key and escape through a blue door before her sanity meter drops to zero. Mr. Spook must stop Charla from escaping by frightening her directly or using one of his many tricks, such as creating traps, playing with doors, causing power outages, and more.
In bonus single-player levels, players can discover the truth behind Charla’s recurring nightmares and help break the cycle of these nightly terrors.